Monday 26 December 2011

bibir tersenyum,hati menangis

dh bpew ary dh aku x update blog nie..
hurm.actually bnyk aq nk cite.
nk bg taw...tp hurm...ntah lha..x dew mood lak..
bile aku dh asew betul2 x leh bla..
blog nie lha tempat aq luahkan perasaan..
pening~
tension~
serabut~arghh!!!!!!
mcm2 lha..semua ada dalam kepale otak aku nieh
x semua bnde uh.aku leh cite ..
walaupun aku ad kwn2 bek yg selalu ad dgn aku.
hurm...pikir perasaan dea,pikir perasaan keluarga aku..
perasaan aku?? hurm..
aq x kesah lha..korg pk atau x..
aq taw  aq x penting mne pon..
tp..bile dngr kte2 uh..hurm..sdih meyh~
x semestinya aku senyum..
bermakne aku nie gembira...
& x bermakne aku menangis.
aq sedih...
(pikir2 kn lha...semoga hari2 yg tiba lebih baik)

bibir tersenyum,hati menangis

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...