Saturday 10 December 2011

Excident !!!

pening tol kepale aku nieh..
macam2 masalah yg datang..
lepas satu-satu lagi yang datang..
agak nak kena mandi air tolak bala kot..
hehehe (aq still leh senyum walau terpakse)

hurm...entah lha.
nga baring2 tenangkan fikiran...
tetibe lak member aku call cakap sepupu aku excident nek motor aku..
membe-membe aku mati-mati ingat
aku yang excident..coz deaowg tngok mtor,,
motor aku..

aku sayang tol kt mtor aku uh..
bnyak kenangan dengan arwah abah aku..
mtor 2 lha pemberian arwah abah aku kt aku.
tp 2 lha kn..dh nk excident..
nak wat cmne..redha jewk lha..
law nk marah pon x gune...nseb bek.
spupu aku x terok mane.
kaki jewk patah,luka2 len.hurm..
cian lak aku tengok..
td awek dea col aku.smpai nanges2..
pening pale aku nk mnjwb..
(jazril...ika sayang sangat kt ko)

jaz..aku doakan kau cepat sembuh.
cepat bek..jgn pikir2 sangat..benda dh nk jadi..
nk wt cmnekan..juz accept jewk lha..
:')

along tension sangat2

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...