Thursday 29 December 2011

suka duka


mula-mula sekali saya nak mintak maaf sangat2
kt awak.sy sedar betapa banyak kesilapan yang saya wat
sepanjang kite kenal..hurm.
saya harap awak maafkan saya..
mungkin apa yang saya cakap kat awak..
awak anggap 2 semua juz alasan an..
hurm...honestly..that's not the reason..
law spnjg kite kwn saya ad terslh / terlanjur
dalam kata-kata atau terucap yg x sepatutnya.
maaf yea..xdew niat pon.
juz nk awak happy..
sy doakan awak berjaya dapat capai impian awak..
jangan kecewakan hrpan fmily awak..
insyallah 1 hari nnti kite leh jumpe...
i will always remember our memories..
i'm grateful though we only know in a short time..
take care...law sakit jgn lupe mum ubt taw!!



andai aku bukan diciptakan untuk kau..
aku redha dengan ketentuannya..
kerna ianya sudah suratan takdir illahi..
semoga hari-hari yg bakal tibe lebih baik..amin

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...