Tuesday 17 January 2012

bosan !! x phm bahase!!

hurm..ary nie..aku benggang tol
dengan sikap slah sorg adk aku..
mmg x phm bahase!! geram tol aku!!
dh  banyak kali dh aku sabar dengan sikap dea nie...
betul2 xdew otak!! law cakap bek2 pon..sme guk perginya..
nasihat dah banyak kali dh..tp tetap sama..
x ubah ubah juga perangai dea...
nak ikot care ko jewk!!
orang len semua salah.ko jewk yg betul..
ko jewk the best!! CYY lha ko..
erghhh~ panas aty taw x??
shit!! pikir lha ckit..aku bnyk cover ko..
tp ko?? hampeh..wt perangai jewk..x pk pasal orang len..
bnyk kali aku nasihat..tp ko x leh time..
law ko ckp..org len msti nk kne dngr ea??
good..terbaik lha ko !!
ko dh besar an...x leh nk pk ker??
agk2 lha...jgn bajet besar sngt lha weyh..
ko kcik2 ank jewk..x yh nk poyo sngt..act cm bro2..
bro2 pon x cm ko...bljr respect org len..
bljr respect org yg lebih tua dri ko..jgn nk org respect ko!!
tp ko?? xtaw nk respect org...lom kne buku dgn ruas..
leh lha bnyk ckp..nnti law kne?? amacam?
kacau wooo...mnyak sakit..
ad phm??? aku dh muak dgn cre ko..
sikap ko...dgn perangai ko yg asyik brtekak dgn awek ko mlm2..
org len nk tido pon pyh lha der...agk2 lha..
mcm lha ko sorg jewk an ad awek..
mlm gdoh..maki2...semua kuar..
pg bek semula.APTB !! dua2 x btol!!
hurh.tension..!! troskn sikap ko begini...
aku nk tngok smpai mne ko leh pergi!!
jgn bajet perfect sngt...sebelum ko nk hina AKU~
ko cermin dulu dri ko !!! OKE!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...