Thursday, 7 June 2012

awak untuk saya ker?

awk...
bile awak bagi taw sy...yang si *** ue ad mcg II awak..
hurm..sy diam jewk..coz saya taw awk setia dengan saya..
awak sayang saya sorang jewk kan?
hurm...tapi awak...
bile awak duduk diam..sy terpikir...
saya tahu awak ada simpan sesuatu dari saya..
saya nak tahu sangat mase ue...
tapi awak cakap kat saya..awak x dew simpan pape pon..
hurm..awak asew saya percaya ker?
hehe..saya bukan kenal awak 1,2 hari...
saya wat macam II untuk awak cakap...
ahirnya awak nak jugak cakap...sy watlek jewk mase ue..
hurm...sy duduk diam II nk dengar cite awk ue..
hurm..terdiam sy..bila awak ckp..
si *** ,orang yang awak ckp kawan awk ue..nak masok meminang awk..
hurm..seriusly..mula II saya ingat awak main II..
tapi...apa awak ckp ue..perkara betul rupanya..
waktu tu..saya hanya terdiam seketika..smbil tersenyum..
saya terpikir...awak untuk saya ker?
awk pgang tngn sy erat II..awk ckp..awk syg saya sorang jewk..
& xkn terima si ***..hurm..tp awak terlupe sesuatu..
kite insan biasa..hanya mampu merancang.tuhan menentukan..
kite hnye mmpu berdoa..law dah tertulis si dea mmg ditakdirkn utk awk..
xpew..sy redha... :'( walau dgn sape pon awak..
sy hanya nak lihat org yg sy syg ue.bahagia..
& sentiasa dilindungi..tuhan itu maha mengetahui segalanya...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...