Thursday 21 June 2012

merantau dh :)

dh berape ary dh..
dok merantau kt tempat orang..hurm..
alhamdulillah..semuanya berjalan lncar..
nseb bek lha ada sahabat aku nie..adam..
dea lah yg banyak membantu aku dgn kwn2 aku,..mse kt JB nie..
tengs a lots ..sahabat..syg kau lah !! haha
hurm..orang kte..ank lelaki..mcm mne pon..
2 ary nnti msti kuar merantau guk ann..
mencuba nasib kt tempat orang..mybe..
kt sini..lbih baik...hehe..amin..
mintak-mintak..rezki aku kt sini murah..
sementara nie..aku dok kt umah sewa adam...
ap jewk yg x dew kt sini..
semuanya lengkap...hehe..dpt guk ilg2 kan bosan..
law dh bosan sngt..ikot lha adam jln2
psir gudang nie,,g mall ker.hehe.
sekali sekala boleh lha..
law ary2..amboi~ abes duit...
bru nak bertaapk..korg II semua..
doakan along berjaya yea..
hehe..maklumlah...1st time dok merantau..2 kekok sikit..
insyallah..i do my best !! chayok!! chayok !!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...